DIRECTOR MX Görsel Eğitim Seti İndeksi
01 – Macromedia Director ve Multimedya (çokluortam) nedir?
02 – Macromedia Director Arabirimi
03 – Klasör Yapısının Oluşturulması
04 – Butonların Oluşturulması
05 – Multimedya Öğelerinin Projeye Eklenmesi
06 – Projenin Ön Ayarları
07 – Davranış Kütüphanesinin Kullanımı (Navigation Davranışları)
08 – Davranış Kütüphanesinin Kullanımı (Animation Davranışları)
09 – Lingo'ya Giriş ve Davranış Oluşturma
10 – İşaret Kanalının Lİngo ile Kullanımı
11 – Lingo ile Oluşturulmuş Navigasyonların Kullanımı
12 – Lingo'da Mouse Olaylarının ve Sprite'in Visible Özelliğinin Kullanımı
13 – Lingo'da "Me" değişkenin Kullanımı
14 – Lingo ile Projenin Run-Time'ında Sprite içeriğinin Değiştirilmesi
15 – Movie script'lerle Projenin genelinin kontrolü
16 – Lingo ile Projenin Run-Time'ında Sprite Oluşturma
17 – Fare İmlecinin Değiştirilmesi
18 – Çalışma Zamanında Boş Bir Score Kanalının Bulunması
18 – Fon Müziğinin Kullanılması
20 – Videoların Kullanımı
21 – Davranışlarla Videoların Kullanımı
22 – Lingo ile Videoların Kullanımı
23 – Oynatım göstergesinin İnternete Yönlendirilmesi ve Üç boyutlu nesnelerin Kullanımı
24 – İşletim Sistemine Fontların Yüklenmesi
25 – Metinlerin Kullanımı
26 – Metinleri Düzenleme
27 – Paragraf Ayarları
28 – Fontların Projeye Gömülmesi
29 – Metinlerin Bitmap'e Çevrilmesi
30 – Paint Penceresi ve Seçim araçlarının Kullanımı
31 – Renk Seçim ve Boya Kutusu Aracı
32 – Metin ve Kalem Aracı
33 – Sprey ve Fırça Aracı
34 – Silgi, Kaydırma ve Mercek Aracı
35 – Temel Çizim Araçlarının Kullanımı
36 – Gradyenlerin Kullanımı
37 – Desenlerin Kullanımı
38 – Renk Derinliğini Belirleme
39 – Seçim Alanı Etkileri
40 – Olay, Mesaj ve Handle İlişkisi
41 – Script Çeşitleri
42 – Video Dosyalarının Projeye Gömülmesi
43 – Harici Editörleri Kullanmak
44 – Sonsuz Evren Projesinin Tanıtımı
45 – Flash Butonlarının Oluşturulması
46 – Zemin Resimlerinin Hazırlanması
47 – Üç Boyutlu Logonun Hazırlanması
48 – Geçişlerin Kullanımı
49 – Listeler, Oluşturulması ve Liste Elemanlarına Erişim
50 – Listeler, Özellik Listelerinin Oluşturulması ve Özelliklere Erişim
51 – Liste Elemanlarına Değer Atama
52 – Listeler, Listelere Eleman Ekleme
53– Listeler, Liste Türlerinin Kontrolü
54 – Listeler, Listede Bulunan Maksimum ve Minimum Elemanları Bulma
55 – Doğru Ses Aygıtını Kullanma
56 – Video ve Yazı Problemlerinin Çözümü
57 – Cast'lerin Koruma Altına Alınması
58 – Bitmap'leri Sıkıştırması
59 – Bitmap Formatları Arası Geçiş
60 – Hazırlanan Projenin Dağıtımı
61 – Otomatik Çalışan Cd-Rom Hazırlama